مخزن زباله 1100 لیتری مکانیزه با دریچه

مخزن زباله 1100 لیتری مکانیزه با دریچه

تولید محصول جدید سطل زباله 1100 لیتری با دریچه در کارخانه تولیدی و صنعتی رازک شیمی

این محصول به نام مخزن زباله 1100 لیتری با دریچه یا سطل زباله 1100 لیتری با دریچه با کد 1033 جدید ترین محصول این شرکت میباشد  که مناسب برای استفاده در سطح شهر،شهرک ها و جهت استفاده بصورت سطل آشغال و یا سطل بازیافت با دریچه جدید و تقویت دستگیره ها بوسیله لوله فلزی و قابلیت تخلیه مکانیزه و با توان پدال دار شدن در شرکت رازک شیمی به فروش میرسد.




خرید سطل زباله اینترنتی:

شما می توانید از طریق مشاهده آنلاین سایت با اطمینان کامل خرید خود را نهایی کنید بدین صورت که در سایت رازک شیمی تمامی مشخصات محصول از جمله ابعاد – پدالدار و بدون پدال بودن مخزن-تنوع رنگبندی -ضمانت و خدمات پس از فروش و قیمت به صورت دقیق مشخص شده وجای هیچ شکی را باقی نمی گذارد.

مخازن زباله صنعتی دارای قابلیت تخلیه مکانیزه (بدون دخالت دست و ماشینی) و غیر مکانیزه(با دخالت انسانی و دست) نیز می باشند. که این امر در جلوگیری از گسترش آلودگی نقش به سزایی دارد.

ثبت نظر



شرکت تولیدی رازک شیمی با 30 سال سابقه در صنعت پلاستیک ، تولید مخازن زباله و سطل های زباله پلاستیکی شهری



با توجه به نوسانات ارز و بروزرسانی قیمت ها، لطفا قبل از اقدام به خرید، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی از قسمت تماس با ما و یا قیمت سطل زباله استفاده و همچنین می توانید  بعضی از محصولات رازک شیمی را از طریق سایت دیجی کالا تهیه فرمایید.
واحد فروش رازک شیمی 02144565310