کارخانه تولید سطل زباله پلاستیکی رازک شیمی

کارخانه تولید سطل زباله پلاستیکی رازک شیمی

کارخانه تولید سطل زباله رازک شیمی

بیش از سه دهه نوآوری ،تلاش و تجربه، امروز به لطف خداوند متعال با تأسیس یکی از پیشرفته ترین کارخانجات تولید انواع محصولات پلاستیک سطل زباله و مخازن زباله چهره ای متفاوت از قابلیت های فردی و درون گروهی را به شما معرفی خواهد کرد.

امنکانات تولید سطل زباله

استفاده از تجربیات و به روز رسانی اطلاعات در کنار بهره مندی از تخصص و علم نیروی متعهد، مهمترین دلایل تفاوت رازک شیمی است. نگاه علمی و استفاده از امکانات مطابق با استانداردهای جهانی تنها در خارج از مرزها در دسترس شما نیست.آزمایشگاه های پیشرفته رازک شیمی امکان آزمون های مرتبط کلیه محصولات و قطعات پلاستیک را فراهم نموده است. منحصر به فرد ترین دستگاه های تزریق در خاورمیانه رازک شیمی را همراه بزرگان جهان صنعت تولید انواع قطعات پلاستیک قرار داده است. بزرگترین تولید کننده قطعات پلاستیکی ایران اکنون با نصب مدرن ترین دستگاه های تزریق، امکان تولید قطعات پلاستیکی را تا 65 کیلوگرم فراهم نموده است.

دریافت گواهینامه های تولید سطل زباله پلاستیکی استاندارد

آزمایشگاه پیشرفته رازک شیمی امکان انجام کلیه آزمون های مرتبط با محصولات و قطعات پلاستیک را فراهم ساخته است.تدوین روش های مدیریت ، توجه به منابع انسانی و کنترل سیستم مدیریت یکپارچه با رعایت بالاترین وبروز ترین استانداردها از مهمترین ویژگی های این شرکت می باشد که به موجب آن مفتخر به اخذ استاندارد ایزو 9001 در زمینه سیستم مدیریت کفیت ، استاندارد ایزو 14001 در زمینه سیستم مدیریت زیست محیطی ، استاندارد ایزو 45001 در زمینه ارزیابی سیستم ایمنی وبهداشت کارکنان گردیده است. ماشین الات مورد استفاده شرکت تمام اتوماتیک و باظرفیت 188 تا 4000 تن می باشد. از تولیدات فعلی  این شرکت می توان به محصولاتی از قبیل سطل زباله های مکانیزه 100 لیتری چرخ دار،سطل زباله 120 لیتری دوچرخ،سطل زباله 240 لیتری دو چرخ،سطل زباله 360 لیتری دو چرخ ،سطل زباله 660 لیتری چهار چرخ،مخزن زباله 770 لیتری چهار چرخ و سطل زباله 1100 لیتری چهار چرخ پلی اتیلن اشاره کرد.

صادات سطل زباله

همچنین در بخش صادرات نیز فعالیت های خوبی صورت پذیرفته و اکنون تولیدات این شرکت به بیش از 17 کشور صادر می گردد، کشورهایی نظیر روسیه،ایتالیا ، ترکیه، امارات، عراق ،قطر، هند، رومانی، گرجستان، لهستان, تانزانیا،پرو مولداوی و غیره..... از جمله این کشورها می باشند .

ثبت نظر



شرکت تولیدی رازک شیمی با 30 سال سابقه در صنعت پلاستیک ، تولید مخازن زباله و سطل های زباله پلاستیکی شهری



با توجه به نوسانات ارز و بروزرسانی قیمت ها، لطفا قبل از اقدام به خرید، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی از قسمت تماس با ما و یا قیمت سطل زباله استفاده و همچنین می توانید  بعضی از محصولات رازک شیمی را از طریق سایت دیجی کالا تهیه فرمایید.
واحد فروش رازک شیمی 02144565310